Administratief Medewerker klantenadministratie (32 uur)

Sluitingsdatum vrijdag 16 april 2021

Locatie: Werkendam

 

 Wegens aanhoudende groei zijn wij voor ons hoofdkantoor in Werkendam op zoek naar een Administratief medewerk(st)er klantenadministratie

 

Samen met je collega’s zorg jij voor een goede basisadministratie van klantgegevens waardoor we onze klanten optimaal kunnen bedienen. Daarnaast heb je regelmatig telefonisch of per mail contact met klanten of collega’s. Je bent verantwoordelijk voor een correcte en tijdige verwerking van contracten, administratie van klanten en administratieve ondersteuning aan de operationele en commerciële afdelingen. Dit alles op een  professionele, klantgerichte en vriendelijke manier zodat volledig aan de verwachtingen van (zowel de interne als de externe) klanten wordt voldaan.

Ben ik de juiste kandidaat?

 

De juiste kandidaat beschikt in ieder geval over:

  • Een diploma op MBO niveau
  • Goede communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling
  • Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Een positieve werkhouding en klantgerichte instelling
  • Teamspirit
  • De competenties nauwkeurigheid en zelfstandigheid. Daarnaast durf je initiatief te nemen

Hoe ziet mijn werkdag er uit? 

 

Je begint de dag met een bakje koffie of thee en start je computer op. Je werkt je mail bij en gaat daarna lekker aan de slag. De afdeling Sales heeft een aantal nieuwe klanten aangeleverd die volledig opgevoerd mogen worden en je beantwoordt de telefoon als de collega aan de receptie telefonisch in gesprek is. Ook behandel je vragen die klanten en collega’s via mail gesteld hebben. Omdat ons klantenbestand heel divers is en we klanten in verschillende landen hebben, ziet geen enkele werkdag er hetzelfde uit.

 

Tussen de middag eet je je lunch in de kantine of maak je een fijne wandeling met collega’s om daarna weer fris aan de slag te gaan.

 

Er is deze week een grote Retail klant toegevoegd aan ons klantenbestand en ook die gegevens moeten allemaal op de juiste manier in het CRM systeem (Exact Synergy) opgevoerd worden. 

De middag vliegt voorbij en je werkdag zit er al weer op! 


Wat krijg ik voor aanbod?

  • Een afwisselende baan (voor 32 uur per week)
  • 26 vakantiedagen (bij een fulltime werkweek)
  • Een goed en passend salaris in overeenstemming met de cao metaal en techniek, installatiebedrijf
  • Een informele sfeer met korte lijnen. Alle deuren staan altijd voor je open
  • Mogelijkheden om jezelf te blijven ontwikkelen gedurende je loopbaan binnen Solid Systems
  • Werkzaam zijn binnen een groeiend en internationaal bedrijf

 

Ik ben geïnteresseerd!

Solliciteer dan snel door een mail te sturen naar vacature@solidsystemsgroup.eu met jouw cv en wie weet word jij onze nieuwe collega! 

Reactie schrijven

Commentaren: 0