International Business Assistant

Als International Business Assistant ben je er samen met het international team verantwoordelijk voor dat we in elk land kunnen en mogen werken en dat we voldoen aan de relevante wet- en regelgeving die van toepassing is op een bepaald land waar onze monteurs worden ingepland.  Lees hieronder of je de persoon bent die we zoeken!


Ben ik de juiste kandidaat?

 

  • Relevante werkervaring en/of HBO-opleiding (international business (and languages) / commerciële economie of vergelijkbare studie
  • Goede beheersing van de Engelse en Franse taal is een must
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Duitse taal is een pré
  • Rijbewijs categorie B
  • Bereid zijn om over de grens te reizen
  • Je durft een uitdaging aan te gaan!

 

 

Hoe ziet mijn werkdag er uit?

 

Terwijl de zon nog langzaam aan de horizon verschijnt, start je je pc op en maak je een praatje met collega's. Daarna bekijk je voor welke projecten we de grens over gaan en zie je dat er volgende week Belgische medewerkers naar Luxemburg gedetacheerd zullen worden. Daarop komt jouw team in actie en verzorgt de aanmelding die jij controleert.

 

Door middel van desk research verdiep je jezelf in de regelgeving voor beveiligingsinstallateurs in Italië als je gebeld wordt door de advocaat in Slowakije die jou een status-update geeft van een vergunningsaanvraag. Daarna rond je het Italië-onderzoek af en mailt hier een kort verslag van. Dan is er plotseling breaking news: in Duitsland worden reisbeperkingen ingevoerd. Je moet onderzoeken wat de gevolgen zijn voor onze business en bespreekt deze met de afdeling Planning. Nog voor de lunchpauze Skype je kort met een collega in één van onze vestigingen in het buitenland om jouw bezoek te plannen.

 

In de middag is er een meeting gepland met personeelszaken waarbij procesoptimalisatie op de agenda staat. Je wilt realiseren dat elke medewerker digitaal en veilig toegang heeft tot alle persoonlijke documenten. Vervolgens laat je een samenwerkingscontract met een nieuwe partner tekenen door de directie en wordt je gevraagd hoe je de eerste maanden bij Solid ervaart. In elk geval heel afwisselend!

 

Wat krijg ik voor aanbod?

 

  • Een full-time baan (40 uur)
  • Een wekelijkse vrijdag middag borrel met lekkere hapjes en meerdere personeelsfeesten & teamuitjes per jaar met fijne collega’s (hopelijk is dit snel weer mogelijk!)
  • Een informele sfeer met korte lijnen. Alle deuren staan altijd voor je open
  • Werkzaam zijn binnen een groeiend en internationaal bedrijf!
  • Werken in een hecht team met een aangename bedrijfscultuur

 

 

Ik ben geïnteresseerd!

 

Solliciteer dan snel door een mail te sturen naar vacature@solidsystemsgroup.eu met jouw cv en wie weet word jij onze nieuwe collega!

 


Reactie schrijven

Commentaren: 0